חיסון כלבת

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #34229
    חיסון כלבת


    שלום,
    אתמול חיסנתי את הכלבה שלי (4.5חודשים) חיסון משושה וגם חיסון כלבת שבב 3 זריקות . לפני שהגעתי לביתי הבחנתי שהשבב יצא מהעור (כנראה לא הוכנס טוב) כשחזרתי החליפו ושוב נתנו לה זריקה כשהגעתי הביתה הבחנתי שהיא מאוד עייפה דבר שלא ממש נורמלי אצלה וחשבתי כי זו השפעה של החיסון .לאחר כ4 שעות היא החלה לבכות והבחנתי שהיא מתגרדת נורא ופתאום כל העור בפנים ובגופה התכווץ מיהרתי לויטרינר שנתנה לה זריקה נגד אלרגיה. מצבה השתפר מאוד וכרגע נראה שתקין השאלה שלי האם תהיה לה בעיה בעור כי היא קצת מתגרדת עדיין הבנתי שיש מצבים שיכול להיות זיהום מהאלרגיה. מה אפשר לעשות שלא יווצר זיהום . השאלה הנוספת שלי היא מדוע העור שלה נראה כאילו לא חזר לעצמו?
    בנוסף יש לי חשד כרגע לבצע עיקור היכן שעשו לה חיסון משום שהבנתי שמה שעשו לא היה תקין והם לא בדיוק מקצועיים. איפה כדאי לבצע עיקור ?

    תודה 

    #34231
    חיסון כלבת לכלב

    היי
    זה נראה שמה שהיה כאן הוא צירוף מקרים שגרם לכם להרגיש ככה אבל לאו דווקא מראה על חוסר מקצועיות….זה קורה ששבב לא מוחדר עמוק מספיק בעיקר אם הכלב זז ומתנגד. זה קרה גם לי וזה גם כנראה עוד יקרה לי..אני עובד כבר המון שנים וזה לא מראה שום כלום על מקצועיות או חוסר מקצועיות!
    לגבי תגובה אלרגית היא תתכן לחיסון המשושה. ואכן אם זה קורה (זה נדיר) אכן נותנים זריקת נגד ומציינים במחשב במרפאה ובפנקס החיסונים שלא לתת עוד פעם חיסון מאותו יצרן אלא מיצרן אחר. המחלות נגדם החיסון פעיל מסוכנות הרבה יותר מכל תופעת לוואי לחיסון.
    לגבי הרגשתכם הכללית לטיפול שקבלתם והשירות את זה לא ניתן כבר לשנות ולכן אתם יכולים לקבל את העתק תיק הטיפולים ולבחור וטרינר אחר/מרפאה אחרת

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך