כלבה אלרגית למזון

דף הבית פורומים פורום וטרינרים כלבה אלרגית למזון

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #27219
    כלבה אלרגית למזון

    הכלבה שלי ג'ק ראסל בת שנה וחצי (שוקלת 5 ק"ג) סובלת מאלרגיית מזון קשה. כמעט כל מזון שהיא אוכלת גורם לה לאלרגיה (גירודים ושלשולים והקאות), כולל חלבונים, פחממות וכו'. לאחר חודשים עם מזון של הילס ZD רציתי לגוון לה קצת את האוכל. בתחילה ניסיתי לתת לה אגוזי פקאן (שהיא טרפה אותם בהנאה גדולה) וזה עבר בשלום. אתמול ניסיתי לתת לה כפית שמן זית כתית בכבישה קרה מעורבב עם האוכל שלה ZD וגם אותו היא טרפה בהנאה גדולה. עד עכשיו הכל עבר בשלום. השאלה שלי האם ניתן לשלב לה מדי פעם אגוזי פקאן ו/או שמן זית כתית לתזונה? האם זה מועיל לה או מזיק? והאם יש בזה ערך תזונתי בשבילה מעבר לטעימות?
    אודה לתשובה מהירה.
    ושאלה נוספת – בימים האחרונים הכלבה החלה לגרד את האוזן (אלרגיה). מה ניתן למרוח לה כדי להרגיע את הגירוד?? (זה התחיל לפני הניסיון עם השמן והאגוזים).

    ושושאלה ושאלה
     

    #27220
    אלרגיה למזון

    שלום מיכל,

    בהנחה שהגירודים באוזן אכן לא קשורים לתוספות שנתת, נראה שאין בעיה לשלב מזונות אלו לצורכי טעימות וגיוון. ניתן באותו האופן לנסות כל פעם לשלב מזון חדש ולעקוב. קיימת אופציה נוספת שהיא לקחת דגימת דם מהכלבה ולשלוח אותה לבדיקת רגישות לאלרגנים שונים. כך יהיה ניתן לדעת לאלו מרכיבים הכלבה אלרגית כולל מזונות, צמחים, חרקים ועוד. לגבי הערך התזונתי של התוספות, לא ניתן לומר שהן מועילות או מזיקות בתנאי שניתנות בכמות קטנה כמובן.
    לגבי הגירוד באוזן מומלץ לגשת לוטרינר לבדיקה לצורך התאמת הטיפול הטוב ביותר.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך